Αθλητισμός

Ο Αθλητισμός είναι ο νούμερο 1 παράγοντας, της παγκόσμιας αύξησης στη ζήτηση για υδρολυμένο κολλαγόνο. Το κολλαγόνο είναι ουσιαστικά μια πρωτεΐνη και όπως είναι γνωστό, οι αθλητές, ιδιαίτερα όσοι χρειάζεται να κάνουν έντονη και συχνή άσκηση, έχουν περισσότερες πρωτεϊνικές ανάγκες από το μέσο άνθρωπο.

Το κολλαγόνο μπορεί πολύ γρήγορα να καλύψει τις ανάγκες σε πρωτεΐνη, να ενδυναμώσει τους μυς, να μειώσει το χρόνο αποκατάστασης, να ανοικοδομήσει κατεστραμμένες αρθρώσεις, να αποκαταστήσει τις φθαρμένες μυϊκές ίνες, να βελτιώσει την καρδιαγγειακή απόδοση και την αντοχή των οστών στους αθλητές.Η λειτουργία του επιτυγχάνεται με την προώθηση της φυσικής κερατίνης, ένα απαραίτητο αμινοξύ που βοηθά στην ανάπτυξη των μυών μετά τις προπονήσεις και την αργινίνη που προάγει επίσης την αύξηση της μυϊκής μάζας. Ταυτόχρονα, βοηθά στην απορρόφηση των κραδασμών λόγω της έντονης προπόνησης, δυναμώνοντας τις αρθρώσεις και προλαμβάνοντας τραυματισμούς, πόνο ή φλεγμονές.

Αθλητισμός και κατανάλωση κολλαγόνου

Το Restart Liquid Collagen δεν περιέχει κανένα απαγορευμένο συστατικό από τον κατάλογο της WADA (World Anti Doping Agency). Η ιδανική στιγμή λήψης του, είναι μισή ώρα πριν την προπόνηση.

Αθλητισμός & γενικά περί διατροφής – Σύντομα βασικά μηνύματα

  • Οι αθλητές επιτυγχάνουν μέγιστη απόδοση με προπόνηση και σωστό διαιτολόγιο που περιλαμβάνει ποικιλία τροφών.
  • Οι αθλητές ωφελούνται περισσότερο από την ποσότητα των υδατανθράκων που αποθηκεύονται στο σώμα τους
  • Τα λιπαρά παρέχουν επίσης καύσιμα στο σώμα. Η χρήση των λιπαρών ως καυσίμου εξαρτάται από τη διάρκεια της άσκησης και από την κατάσταση του αθλητή.
  • Η άσκηση μπορεί να αυξήσει την ανάγκη του αθλητή για πρόσληψη πρωτεϊνών.

Το νερό είναι ένα κρίσιμο θρεπτικό συστατικό για τους αθλητές. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κράμπες των μυών και την κόπωση

  • Ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την διατροφή του αθλητή

Για να γίνει κάποιος πρωταθλητής απαιτούνται καλά γονίδια, αλλά και καλή εκπαίδευση και προπόνηση, καθώς και η ενδεδειγμένη δίαιτα. Η βέλτιστη διατροφή είναι απαραίτητη για να επιτευχθεί μέγιστη απόδοση. Η Διατροφική παραπληροφόρηση μπορεί να κάνει τόσο κακό στον αθλητή, όσο η καλή διατροφή μπορεί να τον βοηθήσει.